September 14, 2011

Give Away!

(Scroll naar beneden voor uitleg in het Nederlands.)

So I'm doing my first ever give away! I figured it was about time I did one really. =)

What will I be giving away?

Click on the image to see a bigger version.

As you can see, there are a few things you can pick from:
  • you can pick one pair of earrings (rose studs or the dangling earrings)
  • or you can pick one of my magnet sets (designs can be found here, more will follow!)
  • or you can pick 3 postcards (you can see the different designs here)

How can you win?

I will be randomly picking out one winner (if there is a lot of response, I might pick more than one winner!). You can earn a chance at winning by following the next steps. Each step gains you an extra chance to win!
  • To participate, leave a comment on this blog post. If you don't do this, you won't be able to win as I only pick from the names that appear here.
    If you are not yet a follower of my blog, you can do so by clicking on "Join this site" on the right. =)

    Extra chances:
  • Share this give away on Facebook
  • Become a fan of my Facebook page (if you already are, you get the extra chance already)
  • Share this give away on Twitter
  • Make a Blog post about this give away
  • If you can think of other ways to spread the news online, feel free to use those too!
Make sure to show in your comment on this blog which ways you used to let people know about this give away. Only that way you can earn your extra chances of winning! =)


When does it end?

The give away will end at Wednesday September 21, at 20:00 Belgian time. This means you have a week to participate and to tell your friends about it!

Good luck!


In het Nederlands:
Ik doe eindelijk mijn eerste give away! Ik dacht dat het wel eens tijd was om dat te doen. =)

Wat geef ik weg?

Klik op de afbeelding om een grotere versie te zien.

Er zijn een aantal dingen waar je uit kan kiezen:
  • je kan 1 paar oorbellen kiezen (roosjes of hangertjes naar keuze)
  • of je kan 1 magneet set kiezen (de verschillende sets vind je hier, er zullen er nog volgen!)
  • of je kan 3 postkaarten kiezen (de verschillende kaarten vind je hier)

Hoe kan je winnen?

Ik zal willekeurig één winnaar kiezen (als ik veel reacties krijg, ga ik misschien meer dan 1 winnaar kiezen!). Je kan een kans maken om te winnen door de volgende stappen te volgen. Elke extra stap levert je een extra kans op!
  • Om deel te nemen, laat je een reactie achter op deze blog. Als je dit niet doet, maak je geen kans om te winnen aangezien ik enkel uit de namen kies die hier verschijnen.
    Als je nog geen Volger bent van mijn blog, dan kan je dat doen door rechts te klikken op "Join this site". =)

    Extra kansen:
  • Deel deze give away op Facebook
  • Word een fan van mijn Facebook page (als je het al bent, krijg je sowieso een extra kans)
  • Deel deze give away op Twitter
  • Maak een Blog post van deze give away
  • Als je nog andere manieren kan bedenken om het nieuws online te verspreiden, voel je dan vrij om die ook te gebruiken!
Laat zeker zien in je reactie op deze blog, welke manieren je allemaal gebruikt hebt om de mensen iets te laten weten van deze give away. Alleen zo maak je extra kans om te winnen! =)


Wanneer eindigt het?

De give away eindigt op woensdag 21 september om 20:00. Dit betekent dat je een hele week hebt om deel te nemen en om het aan je vrienden te vertellen!


Succes!

13 comments:

  1. I have loved your art for a long time on Redbubble and now here. I would be thrilled to have an Ine Spee original art in any form! Thank you for your generosity!
    Susan

    ReplyDelete
  2. Hi Ine, this is Eddie from N-E :)

    ReplyDelete
  3. (Should've included this in my first comment = =)

    My tweet: http://twitter.com/#!/zky829/status/113977690406653952

    ReplyDelete
  4. Haha, zit ik dat Engels helemaal te ontcijferen... Ik ga voor de vogeloorbellen! Ik volg je op facebook en link je op twitter :)
    x

    ReplyDelete
  5. Hoi hoi! Ik ben helemaal fan van nummer 4, 5 en 6: die gekleurde roosjes zijn echt geweldig! Dus moest ik gekozen worden, dan mag het één van die drie zijn, want ik vind ze allemaal even mooi!!!

    ReplyDelete
  6. Hoi Ine!
    Wat een leuke give away! Mocht ik winnen, ik zou niet weten wat te kiezen...

    Ik heb je fb pagina al gevonden en je give away op mijn fb gelinkt. Natuurlijk zal ik het in mijn blog zetten.
    Ik ben blij dat je weer schrijft! Ik heb het zo gemist.

    ReplyDelete
  7. Oew! De rode roosjes of de vogeltjes.
    Daarom ook ineens een Twieterken
    http://twitter.com/#!/search/realtime/give%20away%20ellieluvzwhisky

    ReplyDelete
  8. Link gedeeld op Wendy's Kleurboek en fan op Facebook!

    ReplyDelete
  9. Die solsleutels zijn de max!!

    ReplyDelete
  10. Ik doe uiteraard ook mee!!
    Ik zal het ook op facebook zetten (op mijn profiel en mijn fanpagina)
    Ik gooi het ook op Twitter (maar heb niet veel volgers)
    de blogpost ga ik ook doen samen met een geweldige recensie van een tof winkeltje in Gent :D
    en nee, kan het niet echt bedenken..

    groetjes Sanne

    ReplyDelete
  11. Ik zal ook eens wat reclame maken ;)

    ReplyDelete
  12. De oorbellen zijn voor de dochters, de magneetjes sieren onze radiator en met de wenskaart maken we iemand anders blij! Het zal een moeilijke keuze worden als we winnen :)

    ReplyDelete
  13. I'd love to use the "Whistle" magnets, but I know my girlfriend would love the greenblue-ish earrings (number 6).

    (I became a fan of your Facebook page and shared this blog post on Facebook.)

    ReplyDelete